Σελίδες

Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

Борбата с „варватите“ и чудната врачка

Толкова време се блъсках и лутах да разбера какво става с нашия «помашки език» и най-накрая научих изненадан от една супер-врачка, че няма такова нещо на този свят.
Аз й повярвах – защо не, тя е с пъти по-достоверна отколкото някои други специалисти – и се съгласих и укротих, продължавайки си към неизвестоното бъдеще.
И тъкмо си бях подготвил «багажа» и разтворил крилата, за да «крилна» из други небесни премеждия, ветровете се раздухаха и «духовете» се разбуниха отново.
„Варварите“ на Кавафис били недоволни от това, че някой си е посмял да посегне към перото и да се опита да опиша по най-красноречивия начин техните "колебания" и то на „помашки език“.
Ами колко да търпи човек и да ги чака!  Още от епохата на Кавафис все идват и никога не пристигат.  Това не е ли "колебание", а?  Е, писна ми вече и на мен и грабвам пак перото и... когото засегне.
Само, че нещата почват да стават все по-сложни и по-сериозни, защото е очевидно вече, че няма такива „варвари“ както тези на Кавафис, а заедно с тях изчезва и „помашкият език“.
Аз да го бях казал, майната му.  Но всичко това, което ми изврачува тази врачка, почва да се сбъдва.  И след това как да не им вярва човек на врачките?  Самата истина се е подчинила на тях.
Намират се обаче тук – таме и неверници и не знам как ще я приемат тази истина.
Аз ще се опитам да ги предупредя, да не се стряскат и да не се изплашат.
Благодарение на доц. д-р Георги Митринов, чиято „помощ“ ще ползвам, ще се постарая да им обясня някои неща за лъжливите „варвари“ и как те ни измамиха и ни оставиха без никакво решение.  Плюс това искат сега да ни оставят и без език или да ни наложат някои друг „варварски“ псевдоезик.
Прочетете внимателно документа, който следва, повторете го ако е нужно, помислете си и се подгответе да отговорите на единственият поставен въпрос в края на документа.
Ако все пък не успеете да отговорите, тогава си помислете дали не е нужно да посетите някоя врачка, за да ви поврачува и да ви посъветва как се решават някои неща.
Ха, да видя сега как се развързва гордиевият възел, моите другари.




И какво ще правим сега без „помашки език“?
Това си беше някакво занимание.

КР