Σελίδες

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Ο μπαρμπα - βουλευτάρχης με το ωραίο το μουστάκι


Τί έγινε αφέντη μ’, ξέχασες μήπως με ποίων τις ψήφους στρογγυλοκάθεσαι σήμερα στην καρέκλα του βουλευτάρχη;

Ε, λοιπόν, πλησιάζει όπου να ‘ναι η ώρα που θα πρέπει να γίνει κι ένας απολογισμός και να επιστρέψεις τη ρημάδα καρέκλα στους ιδιοκτήτες της.  Μια του κλέφτη, δυο του ψεύτη... πού θα πάει;

Εμένα το “Μακεδονικό” δεν μ’ ενδιαφέρει άμεσα, να ξέρεις.  Θρακιώτης είμαι εξάλλου και απ’ ό,τι είδα και στον νέο χάρτη της “Νέας Μακεδονίας” η Θράκη δεν συμπεριλαμβάνεται στις βλέψεις των “Σλάβων”.  Αυτήν την προορίζουν γι' άλλους (και μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε).

Έχω όμως μύριους άλλους λόγους σαν ελεύθερα σκεπτόμενος πολίτης να συντάσσομαι με όλες αυτές τις ενώσεις που φωνάζουν και ξεσηκώνονται για το θέμα του ονόματος.
Ανάμεσα σ’ αυτούς τους λόγους είναι και τα απίστευτα ψέματα που είπατε για να υφαρπάξετε την ψήφο του κόσμου (ανεξάρτητα από το τί έχουν κάνει ή παραλείψει οι προκάτοχοι σας).
Δεν έχει νόημα να τα επαναλαμβάνει κανείς μόνο και μόνο για να “φουσκώσει” το κείμενο του.
Ξέρετε πολύ καλά τί υποσχεθήκατε και τί αθετήσατε.

Και την ανακοίνωση σου αυτή, δηλαδή, σχετικά με τις “απειλές” εγώ τώρα ως τί να την εκλάβω;
Κατ’ αρχήν γιατί απευθύνεσαι σ’ εμένα;  Εισαγγελείς και αστυνομία δεν υπάρχουν;
Μήνυση, αγαπητέ μου, να τους κάνεις όλους αυτούς.  Είμαι σίγουρος ότι οι εισαγγελείς θα κάνουν στο ακέραιο το συνταγματικά επιβεβλημένο καθήκον τους (κάτι είπα κι εγώ τώρα, ε).

Λύπηση και κατανόηση όμως είναι τουλάχιστον ανήθικο και προκλητικό να ζητάς από τους πολίτες μιας χώρας που την έχετε ρημάξει, κατακλέψει και ισοπεδώσει στην κυριολεξία.

Άκου μπάρμπα, οι λαοί, με όλα τα μειονεκτήματα και προτερήματα τους, δεν είναι συμμορίες που μπορεί να τα βάλει κάποιος μαζί τους.  Είναι να μην το πάρουν απόφαση να τσακίσουν τον όποιον επίδοξο τυραννίσκο.

Γι’ αυτό κοίτα μη σου ξηλώσουν το ωραίο το μουστάκι και μη μας ζαλίζεις τ’ αρχίδια.