Σελίδες

Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Εδώ τα καλά νέα

Οφείλω να ευχαριστήσω δημόσια την προεδρεύουσα του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και την ομάδα της για τη μεγάλη χάρη που μου έκαναν να με απαλλάξουν άπαξ διαπαντός από τη "ρετσινιά" του κρατικοδίαιτου δημόσιου υπαλληλάκου και να μου χαρίσουν μια μικρή έστω ανάσα ελευθερίας.
Ακόμα ηχεί στ' αυτιά μου το "καλωσόρισμα" εκείνο της επιμορφώτριας (δεν θυμάμαι το όνομα της ούτε κι έχει κάποια σημασία) στο πρώτο υποχρεωτικό σεμινάριο μετά τον διορισμό μας με το "καλωσορίσατε στο κλαμπ των προνομιούχων".  "Προνομιούχων υπηρετών του συστήματος" θα μπορούσα να συμπληρώσω εγώ τώρα πλέον, αφού από τα τέλη του 2008 έως και τα μέσα του 2014 υπήρξα κι εγώ μέλος αυτού του κλαμπ κι έζησα στο πετσί μου τί πάει να πει "δημόσιος υπαλληλάκος" με τον κάθε ανώμαλο και άρρωστο "προϊστάμενο" πάνω από το κεφάλι σου να δίνει εντολές και διαταγές.  Τέρμα αυτά πλέον.
Και τώρα ποιος με πιάνει εμένα μετά το σπάσιμο των δεσμών της βρόμικης εξουσίας.
Με λίγους μήνες ΣΥΡΙΖοκυβέρνησης ακόμα και θα καθαρίσει ο τόπος από την κόπρο του Αυγείου.
Υπομονή!