Σελίδες

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023

Τα τσιράκια του σκότους


 Συνέχεια

Αφού, λέει, δεν μπορείς να φύγεις εσύ, τότε να φύγω εγώ...
Έτσι μου είχε πει στο τηλέφωνο ένα τέτοιο τσιράκι και μου το 'κλεισε κατάμουτρα εμφανώς "σκασμένο" που δεν μπορούσε (και ούτε θα μπορέσει ποτέ - μ' εμένα τουλάχιστον) να παίξει το παιχνίδι του.
Εύχομαι κι ελπίζω η Μοσάντ να έχει καταγράψει τη συγκεκριμένη συνομιλία (Η ΕΥΠ του Μητσοτάκη είναι ανίκανη για κάτι τέτοιο).
Και γιατί ρε τσιράκι του σκότους (θα το πω το όνομα σου, μην αγχώνεσαι - εγώ αποφασίζω πότε κι όχι εσύ) έπρεπε να φύγει κάποιος από τους δυο από το πρόγραμμα;
Για να μπορείς να παραμυθιάζεις τους ανίδεους Αθηναίους γλωσσολόγους με το γλωσσολογικό σου έργο;
Και γιατί ρε σατανόψυχε αρνήθηκες να αναλάβεις το κομμάτι των επισημειώσεων όταν σου προτάθηκε από τους υπευθύνους του προγράμματος;
Δεν ξέρεις Πομακικά;
Έλα τώρα, δεν σε πιστεύω.
Εδώ οι πληροφορίες σε θέλουν να κατεβαίνεις μέχρι και ως υποψήφιος βουλευτής των Πομάκων :-)

Υ.Γ.

Δεν μπορείς να φανταστείς, Παπαδόπουλε, τί καημό και μαράζι κρύβει μέσα του το εν λόγω τσιράκι που παριστάνει και τον ευσεβή χριστιανό (ο τσιφλικάρχης του συλλόγου ντε): ο Τζενγκίζ Ομέρ κυκλοφορεί ακόμα ελεύθερος, γιατί ο λεγάμενος δεν έχει λεφτά να τον ταΐζει στη φυλακή!

Ο Νικόλαος Κόκκας (διαχειριστής του ιστολογίου pomakohoria.blogspot.com) υποχρεούται μέσα σε διάστημα ενός μήνα (από σήμερα 29 Ιανουαρίου 2023) να κατεβάσει από το ιστολόγιο του οποιοδήποτε υλικό που έχει σχέση με το πρόσωπο μου και για το οποίο δεν έχει γραπτή δήλωση παραχώρησης δικαιωμάτων χρήσης.
Η παρούσα (απαίτηση) αποστέλλεται μέσω e-mail στον υπόχρεο και κοινοποιείται και δημόσια για ευνόητους λόγους.
Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ο γράφων και νόμιμος κάτοχος του υλικού επιφυλάσσεται του δικαιώματος του να προσφύγει στα αρμόδια δικαστήρια εντός κι εκτός των συνόρων της χώρας.


Ritván Karahóǧa