Σελίδες

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Είμαι Θρακιώτης και μιλώ Θρακικά

http://www.makeleio.gr/επικαιροτητα/Νέα-πρόκληση-Ζάεφ-Είμαι-Μακεδόνας-μι/

Βορειοθρακικά, Ανατολικοθρακικά (σπαστά) και Δυτικοθρακικά.
Κι εμένα είναι δικαίωμα μου, ε.
Σ' έχω μπερδέψει κάπως, μου φαίνεται, αλλά θα έχεις όλο το χρόνο μπροστά σου να ξεμπερδευτείς μόνος σου.
Εσένα μπρε καρντάσι, όμως, δεν σε άκουσα ούτε μια φορά να μιλάς Νοτιομακεδονικά.
Βορειομακεδονικά και Βορειοανατολικομακεδονικά μπορεί.
Όχι όμως και Νοτιομακεδονικά.
Εννοείται πως δεν μπορώ να παρακολουθώ τί δηλώνεις κάθε τόσο και σε ποια γλώσσα.
Αν έχεις κάποιο βίντεο με ομιλία σου στα Νοτιομακεδονικά, πολύ ευχαρίστως να την ακούσω και να κρίνω.
Όχι τίποτα άλλο, αλλά ο Каракачанов τα έχει πάρει πολύ άσχημα μαζί σου και δεν ξέρω πού μπορεί να οδηγηθούν τα πράγματα.
Τώρα που θα μάθει και για μένα ότι μιλώ Θρακικά, ποιος τον ακούει πάλι.
Τελευταία τον είδα να εμφανίζεται στα μίντια μ' ένα περίεργο μπλε κράνος και δεν ξέρω πού το πάει ο μινίστρος.
Είναι κάποιο μήνυμα που θέλει να στείλει και σε ποιον, άραγε;
Θα δείξει ο χρόνος.
Εσύ, καλού - κακού, κάνε τουλάχιστον πως κρατάς τα προσχήματα, διότι όλα δείχνουν πως σε λίγο δεν θα υπάρχει ούτε Τσίπρας ούτε Μακρόν.
Για τη Μέρκελ τα έχεις μάθει ήδη, φαντάζομαι.  Οπότε... ξέρεις εσύ.